1. Competențe profesionale
CP1 Proiectarea unor programe de instruire sau educaționale entru învățământul primar și preșcolar. CP2 Realizarea activităților specifice procesului instructiv-educativ din învățământul primar și preșcolar CP3 Evaluarea proceselor de învățare, a rezultatelor și a progresului înregistrat de preșcolari / școlari mici. CP4 Abordarea managerială a grupului de preșcolari / școlari mici a procesului de învățământ și a activităților de învățare/integrare socială specifice vârstei grupului țintă CP5 Consilierea, orientarea și asistarea psiho- pedagogică a diverselor categorii de persoane / grupuri educaționale (preșcolari/ școlari mici/elevi, familii, profesori, angajați etc.) CP6 Autoevaluarea și ameliorarea continuă a practicilor profesionale și a evoluției în carieră. |
2. Competenţe transversale
CT1 Aplicarea principiilor și a normelor fundamentate pe opțiuni valorice explicite. CT2 Cooperarea eficientă în echi e de lucru rofesionale interdisci linare s ecifice desfășurării proiectelor și programelor din domeniul științelor educației CT3 Utilizarea metodelor și tehnicilor eficiente de în ățare pe tot parcursul vieții în edere formării și dezvoltării profesionale continue. |
3. Locuri de muncă
Asistent de cercetare în pedagogie – 235102; Consilier școlar – 235903; Consilier învățământ – 235103; Expert învățământ – 235104; Inspector școlar – 235105; Mentor – 235902; Profesor pentru învățământul preșcolar – 3 Profesor entru învățământul primar – 234101; Referent de specialitate învățământ – 235106; |