În cadrul Facultății de Științe ale Educației, Drept și Administrație Publică, la începutul fiecărui semestru, se stabilesc, de către fiecare profesor, modalitățile de evaluare a studenților, atât la programele de studii de licență, cât și la programele de masterat universitar. Exemplele de mai jos nu au caracter obligatoriu nici pentru profesori, nici pentru studenți. Ele sunt posibile criterii de evaluare.
Foarte important este că fiecare cadru didactic va comunica studenților în cadrul primelor cursuri care este modalitatea de evaluare, resursele bibliografice și standardul minimal, respectiv maximal pe care il impune studenților pentru a obține nota 5, respectiv 10.
Exemplificare:
1.1. Instituţia de învăţământ superior |
Universitatea ”Constantin Brâncuşi” din Târgu Jiu |
1.2. Facultatea |
Științe ale Educației, Drept și Administrație Publică |
1.3. Departamentul | |
1.4. Domeniul de studii | |
1.5. Ciclul de studii | Licenţă |
1.6. Programul de studii / Calificarea |
2.1. Denumirea disciplinei | |||||||
2.2. Titularul activităţilor de curs | |||||||
2.3. Titularul activităţilor de seminar | |||||||
2.4. Anul de studiu | 1 | 2.5. Semestrul | 1 | 2.6. Tipul de evaluare | E | 2.7. Regimul disciplinei | F |
Tip activitate |
10.1 Criterii de evaluare |
10.2 Metode de evaluare |
10.3 Pondere din nota finală |
10.4 Curs |
– corectitudinea si completitudinea cunoștințelor– coerenţa logică– gradul de asimilare a limbajului de specialitate |
Evaluare practica cu ajutorul calculatorului (finală în sesiunea de examene):– Expunerea liberă a studentului;– Conversaţia de evaluare;– Chestionare orală. |
50% |
– criterii ce vizează aspectele atitudinale: conștiinciozitatea, interesul pentru studiu individual |
Participare curs |
10% |
|
10.5 Seminar |
– capacitatea de a opera cu cunoștințele asimilate– capacitatea de aplicare în practică |
Participare activă la seminar |
15% |
Elaborare aplicatie practica la evaluarea activitatii de seminar |
15% |
||
10.6 Standard minim de performanţă.Înţelegerea noţiunilor de bază şi cunoaşterea modului de aplicare a lor, dovedite prin rezolvarea unei probleme simple |